onsdag 21 november 2012

många bollar i luften

Ja det är alltid kul förklara för sig själv att man har något på gång och är peppad, för att sedan se inlägget 1 månad senare och inte se någon större synlig framgång.

Faktumet är ju faktiskt att jag har gjort många steg ändå.

*Ny spelgrupp och erfarenheter av att spelleda Pathfinder i Second Darkness Adventure Path
*Annalkande 5årsjubileum av mitt årliga Julskräckrollspel, där skrivandet går sakta men säkert framåt
*Ett eget handelsbolag som sakta men säkert börjar formas till något riktigt bra
*Ankomsten av en spontant inneboende Gluffso vilket både varit trevligt men också omställande
*Sällskapandets ljuvliga former
*TV-seriesäsongen har haft högtryck och jag ligger rent utav efter i hanteringen
*Mitt på nytt födda intresse för fotboll och då Dortmund med Liverpool i släptåg
*Brädspelande, socialt umgänge och bara njuta av stunden
*Tunggrott läsande av American Gods

Kort och gott, många bollar i luften

Vad har detta då att göra med mitt författarskap? Allt och väldigt mkt, inspiration är ledstjärnan och även aha-upplevelser där man blir påkommen att allt som skrivs eller allt man skriver inte kommer bli bra.

Flertalet tankar och idéer har landat i mina noteringar, det kommer det kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar