måndag 14 februari 2011

efterjobb kommer bärs

Det här med öl direkt efter jobbet gillar vi.

Get the party started

Två glada, en full och en misstänksam

Gissa vems hand?

Godnatt

EMP - Extremt Manlig Punch

Go och glad som kexchoklad

Solosång eller bara ös?

Magnus in da house

Saknas bara ett par hängslen

"Jo det här var väl mysigt, men vad är det för sötsliskigt därborta som jag glömt att inventera...?"

Krille skulle ta EN öl

It´s so bad that it´s good

Rock n roll

luftgitarr, halssmek, down sight, stirrerier och en glad sörlänning

Alltså var det bara dessa grabbar här?

"Säg inte att det bara är jag som ser den osynliga hunden?"

Det är kul med fest, tycker nästan alla...

"Äre fight, då vill jag va med..."

"men det är ju du!?!"

"...en öl... bara en öl... fast egentligen skulle jag inte gå ut.."

"Omaka tryckare"

"Ägde vi krogen eller ägde vi dansgolvet?"

Tripp trapp trupp

"varför festar de i bastun?"

"krama en vän eller krama en stolpe!"

"....i nästa scen så exploderade hans huvud..."

"blablabla... och så hade jag den här groggen i handen... magi eller hur?.."

"Starscream..."

"Det finns gånger då man önskar att man bara höll käft..."

"Oxr är mitt namn och jag är inte full, såhär nykter är jag... såhär.."

"som av ett ödets nyck så var han nykter igen..."

"vi ser här hur den typiske umebon agerar på ett minst sagt humant vis...

"Trött?"

"...kolla såhär välkomnar vi nya..."

"Oxr... the ladies man"

Sjukt trevlig kväll!

1 kommentar: