söndag 31 oktober 2010

alltså halloween


vilket skämt.


man kostar på sig en utstyrsel, till vilken nytta?

Brudarna kommer ändå med sina "katten", "djävulen" "pleasure slave" "bunny" osv.. de har de lätt de klär av sig lite... och sen kommer de i grupp och alla ser likadana ut... coolt... verkligen coolt... jag avvundas er, eller?


Som kille så har vi på skämt sagt, 600kr... för något... så möter jag en dude som har köpt en Iron Man-dräkt... 600kr... man ba jah...

blä på allt med halloween.

Bra1: jag fick var ensam om att vara Hitman...
Fakta1: Bara killar som kände igen vem jag var och gav mig high fives... tjejer, börja gamea!

dagens dialog...

???:hej jag är marge
svarten: hej jag är lönnmördare
???: Tur jag inte är kille då....
svarten: vadå? vad menar du med de...?
???: Ja en Ollonmördare dödar ju bara killar, eller?
svarten: Jag är en LÖNNmördare.... du hör ju bara vad du vill höra

Många skratt följer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar